onsdag den 7. december 2011

Danmark... eller skal vi råbe pik og skride?

Om nogle måneder er jeg færdig med mit speciale. Det er hvad det er. Til den tid vil jeg gøre status over det, at gå på universitetet, men jeg kan nok godt afsløre nu, at min oplevelse af at studere på de højere læreanstalter svarer lidt til at hinke, mens en bjørn forsøger at spise dit gode ben.

Og om lidt (april) er jeg færdig. Well done. Klap på skulderen. What a waste.

Men så kan jeg jo altid komme i aktivering, skrive ansøgninger, pille mig selv i navlen og se tv2-programmer. Fuck nej.

Jeg nægter. Får lader sig frivilligt brændemærke.

Derfor kommer her Plan B - lad os se om der findes folk, der vil være med.

Vi skal bruge:

2 bloggere
2 cykler
1 terning
3  balloner
Et trangia-sæt
En presening/et telt
2 smartphones
1 HD kamera
8 par underhylere med raketter på
Evt. en sponsor
Lidt vand

Og 3-4 måneder.

Reglerne er simple:

De to bloggere skal i store træk følges ad. De må ikke læse hinandens blogs undervejs, men der må tweetes frit.

De skal blive enige om målet, men i tvivlstilfælde afgør terningen.

Første tentative mål er Madrid. Første afgang er fra København.

Der skal ikke opdateres hver dag. Der skal kun tweetes, når man føler for det.

Målet er, at budgettet skal gå i nul. Så vi forlader os på fremmedes hjælpsomhed undervejs. Vi fejler hvis vi kommer over 1.000 kroner per person undervejs.

Vi begynder 1. maj og slutter sidst i august, der mangler en frivillig.

Giv gas.

Ilden fri.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar